Pogoji poslovanja
- Plačilni pogoji
Naročilo potrdite s plačilom akontacije, ki jo nakažete na TRR podjetja. Z nakazilom potrdite, da ste seznanjeni z vsebino ponudbe in s splošnimi pogoji poslovanja podjetja ter da se z njimi strinjate.
Plačilni pogoji:
70 % ob naročilu (akontacija),
20 % pred dobavo oz. montažo,
10 % po opravljeni storitvi, v roku 8 dni.
Na podlagi pridobljenega certifikata s strani MojMojster je možno pridobiti jamstvo. MojMojster jamči za vplačan avans do zneska 3.000 €. Pogoj za jamstvo je, da povpraševanje oddate preko platfome MojMojster.net in predložite potrdilo o nakazilu avansa na TRR izvajalca v roku 24ur od nakazila.
Eko sklad dodeljuje subvencije za adaptacijo starejših stanovanjskih stavb. Eko subvencije je mogoče pridobiti tudi pri menjavi starega stavbnega pohištva z novimi energijsko učinkovitimi lesenimi okni.
- Dobavni pogoji
Dobavni rok je odvisen od vrste in količine naročila. Dobavni rok je podan v predračunu.
Dobavni rok prične teči 5 delovnih dni po prejemu akontacije ter ko so znani vsi tehnični podatki, potrebni za izdelavo stavbnega pohištva.
- Garancija in jamstvo za odpravo napak
Stavbno pohištvo PVC, ALU, LESENO, PVC/ALU in LES/ALU je izdelano v skladu z normativi in standardi. Proizvodi imajo garancijo na izdelavo in montažo po garancijskem listu.